2 Aralık 2010 Perşembe

tavuklu noodles

malzemeler
500 gr kuşbaşı doğranmış tavuk
250 gr noodles
1 küçük dilim taze zencefil
4 ym kaşığı susam yağı yada zeytinyağ
yarım çay bardağından biraz fazla soya sosu
3 ym kaşığı istiritye sosu (opsiyonel)
1 tatlı kaşığı köri
750 gr karışık sebze (üç renk paprika, havuç, pırasa, bezelye, lahana, soya filizi, kuru soğan vb)
karabiber

hazırlanışı
Tavuk etlerini woka yada derin bir tavaya alın. Suyunu salıp çekene kadar pişirin. Susam yağını dökün. Jülyen doğradığınız sebzeleri ekleyin Karıştırarak pişirin. Sebzelerin hafif diri kalmasına özen gösterin. Haşladığınız noodleslarıda üzerine ekleyin. Baharatları, istiridye sosunu, soya sosunu ekleyip 1 dk daha wokda zıplatın:)
Sıcak olarak servis yapın..



Benimde bir oscarım var :) İllaki Hollywood'damı olmak lazımmış :) Blogger yeterli.. Dört değerli arkadaşımdan (sifali yemeklergulo anne mutfaktamukohayata dair her şey) gelen bu güzel hediye için sonsuz teşekkürlerimi yolluyorum:) Bende bütün blogger arkadaşlarıma yolluyorum. İsimlerini yazmaya çalıştım ama artık bilgisayayarın yavaşlığından linkleri yükleyemiyorum. İsimlerini yazamadığımdan değerli arkadaşlarımdan çok özür diliyorum...
ayrıca zuzunun kurabiyeleri Zuhal Hanımdan da bu güzel hediyeyi almış bulunuyorum:) çok mutluyum...
lezzet sarayı
bayramkombesi
kalp kurabiye
sende pişir
istanbul sevdam
deryayla
gülcanın sevimli mutfağı
.mekilanin gezegeni
gizemli tatlar
hasretli lezzetler
yemek aski
gelibolu17
ev atolyesi
dus bahcesi
hafif mutfak
sarkac
yemekcinin mekani
mutfaktaki ruya
pastaneden
hamham evyemekleri
yesi lmutfaktan tarifler
kitchenart-ist
.sevgilerimle
dokuzuncu bulut
kemalpasa tatlisi
100de100marifet
umut sepeti
alternatif mutfak
anneanneninemekleri
mintinin mutfagı
baharcicegi
banudan şımartan tatlar
ebruliyemektarifleri
gonulun dunyası
tumayinmutfagi
yemekvakti
şehnazca
duslerdenizi
lezzetedairnevarsa
cafe pepela

tekrar isimlerini yazamadığım arkadaşlarımdan özür diliyorum...

ayrıca atladığım bir mimi daha farkettim sevgili arkadaşım gonulun dunyası garip alışkanlıklarımı sormuş daha önce cevapladığım için buradan ulaşabilirsiniz:)

yine güzel bir ödülüm var banucuğumdan kendisine çok teşekkür ediyorum..

41 yorum:

ham ham ev yemekleri dedi ki...

teşekkürler arkadaşım ,çok eksiklerim ve blog da yeni olmama rağmen ismimi oscar alanlar içinde görmek beni çok mutlu etti teşekkür ederim bana güzel yorum ve destekleri olan bütün arkadaşlarıma...

Unknown dedi ki...

bu sayfada süper bi makarna varmış kokusunu duydum geldim :) ellerine sağlık oscarımıda alıp gidiorum tşkler :)

Yeşim dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Çok severim.Sizinde ellerinize sağlık.

Banu dedi ki...

Canım yemek çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık...

Ödülün hayırlı olsun banada verdiğin için çok şımardım:)) teşekkür ederim ederim.

Seninde ödülün bende seni bekliyor sevgilerimle öptüm...

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

hmmm cok severim cin yemeklerini :) ellerine saglik canim nefiss görünüyor..

veee ödülüm icin cok cok tesekkür ederim canim, cok tatlisin :) seninkide hayirli ugurlu olsun canim :))
sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım benim çokkk teşekkür ederim ayrıca senide tebrik ederim.Noddle harika tabağı aldım kaçıyorum öptüm

Özgen dedi ki...

Ellerine sağlık harika bir yemek.öDÜLÜN İÇİN TEŞEKKÜRLER
SEVGİLER...

kalpkurabiye dedi ki...

çok teşekkür ederim canım benim yanında bu tabakta olunca yemede yanında yat oldu benim için :D

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Aaay cok tesekkur ederim odul icin:)

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

canim cok cok tesekkur ederim beni bu odule layik gordugun icin ,eksik olma
cok guzel odulumu aldim gidiyorum:)

nesrin dedi ki...

Canim cok tesekkürler. Ellerine saglik. Bende ayni yenegi bugün cocuklara yapayim diyordum. Cok sevinecekler. Ben de ödülüm icin sevindim.

dokuzuncubulut dedi ki...

Tam da "akşama ne pişirsem" derken gördüm tarifinizi. Hızır gibi yetiştiniz vallahi:)) Ellerinize sağlık.
Oscar ödülünüz için önce tebrikler, beni de ödüllendirdiğiniz için kocaman teşekkürler...
Sevgilerimle...

Nilgün dedi ki...

Canım beni de unutmadığın için çok teşekkür ederim. 2 gün önce başka bir arkadaşta bloğuna girip almamı söylemişti ben çok uğraştım ama bunu siteme taşımayı beceremedim. Sordum benimkisi farklı bir programmış olmazmış. Tekrar teşekkürler sevgi ve sağlık dileklerimle..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Merhaba; makarna çok güzel görünüyor,elllerine sağlık, ödülün hayırlı olsun...öptüm....

Unknown dedi ki...

Canım,ellerine sağlık.Ödül için çok teşekkür ederim.ALIYOR VE HEMEN YAYINLIYORUM.öptüm.

mintinin dünyası dedi ki...

sevalcim evvela ödülün için seni tebrik ediyor nice nice ödüllere diyorum arkadaşıma.bu cici ödüle beni de layık gördüğün için sana taa yürekten teşekkür ediyorum.cici ödülünün yüreğime saklıyorum...
noddle a gelecek olursak "ben bu lezzete bayılıyorum"belki inanmayacaksın ama biz de iki gündür çin makarnası yapılıyor yeniyor.salı günü tadına doyamadığımız sendeki tarifin hemen hemen aynısı sayılır,lezzete,dün de devam ettik."eşim hadi dünkünden yapalım mı yine dedi benim pişmek üzere ocağa koyduğum lahana sarması pişmemekte inat edince.anlayacağın tadına bayılıyorum.ellerine sağlık sen de leziz yapmışsın gerçekten.sevgiler...

özlem dedi ki...

canım ödülün hayırlı olsun benide ödüle layık gördüğün için çok teşekkürler.

kitchenart-ist dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim. Yemek oscarı süper bir fikir.Beni de düşündüğün için tekrar teşekkürler:)
Sevgiler

lezzet sarayı dedi ki...

canım çok teşekkür ederim en kısa zamanda ödülümü yayınlıyacağım.

evatolyesi dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum insan böyle ödüller alınca çok mutlu oluyor sizide tebrik ediyorum
Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Canım tebrik ediyorum,nice nice ödüllere inşallah..
Beni de dahil ettiğin için çok mutlu oldum :)
Makarna harika olmuş,hem pratik hem leziz..Ellerine sağlık..
sevgilerimle..

Mehlika Yıldırım dedi ki...

Canım benim, ödül için çok teşekkür ederim, aynı ödülü ben de salı günü almıştım.Düşündüğün için çok gurur duydum, sevgiler

Gülcan dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM ÖDÜLÜN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK MUTLU OLDUM. TAVUKLU NOODLES HARİKA ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER.

Gizemli Tatlar dedi ki...

Yemek nefis ellerine sağlık.Ödül için çok teşekkürler, öptüm.

gelibolu17 dedi ki...

Canımm çok teşekkür ederim ödülün için,layık olmaya çalışıcam,aldım gidiyorum ödülümü,yüzümde gülücüklerle,sevgilerimi bırakıyorum,selamlar

sarkaç dedi ki...

Canım ödül için çok teşekkür ediyorum.
Noodles hiç denemedim şimdiye kadar. Artık yapmamın vakti geldi galiba. Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

Unknown dedi ki...

ödülün hayırlı olsun hemşerim tebrik ederim noodles harika görünüyor eline sağlık

Nehir Butik Pasta dedi ki...

canım yemek nefis olmuş ellerine sağlık
ödül için teşekkürler

Baharcicegi dedi ki...

tebrik ederim canim ödüle hak eden bir blogun var.benide bu ödüle layik gördügün icin tesekkür ederim
Taylandli arkadas yapmisti koca bir tabak yemistim seninkide nefis olmus eline saglik

ZUHAL dedi ki...

Benim blogum dada seni bekleyen bir ödülün var.Ugrarmısın lütfen .

NiLaY dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım benim bu güzel ödül için, kaptım gitti :))

Eya dedi ki...

Mihmmmm..cok severim,ellerinize saglik, sevgiler

zehra

Tümay Öztürk dedi ki...

Ödülümü aldım çok teşekkür ederim:) Ayrıca noodle a bayılırım. ellerine sağlık...

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine sağlık sana ve tadına bakan herkse afiyet olsun
nedense ben nodless hiç sevemedim :((
bu arada ödülünde hayırlıolsun
sevgiler

Mimosa Café dedi ki...

en favori yemeklerimdendir! cok iyi gorunuyor. ellerine saglik.

Bayram Kombesi dedi ki...

Caniiim, cok tesekkurler odul icin. Umarim daha nice oduller alirsin. Kucak dolusu sevgilerimle.

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

odul icin seni tebrik ederim canim
ve benide bu odule layik gordugun icin ayrica cok cok tesekkur ederim

Nilgün dedi ki...

Yemeğinin tarifini ve malzemelerini okuyunca iştahım kabardı. Emeklerine sağlık.. Ayrıcaaaaa;
Ödülün için tebrik ederim, bana da göndermen ayrı bir incelik çok teşekkür edrim..

Oglak Kizlari dedi ki...

İstridye soso.
Kulağa hoş geliyor.
Ellerine sağlık.

Meraklı anne

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe